måndag, juni 21, 2010

det blir inte alltid helt rätt ändå.

21.03

Idag skulle jag berätta en sak för Emil angående en kompis, jag har känt honom sen jag var 15. Han och hans kompis kommer till Göteborg och vi funderar på att ses. Jag ville berätta det för Emil, för jag vill inte ha några hemligheter för honom, jag vill vara ärlig. Jag var lite orolig för att berätta men gjorde det ändå. Det gick väl inte sådär jättebra, han blev arg, eller vad jag ska kalla det. Sen har vi inte pratat mera om det bara. För min del känns det skönt att jag har berättat, jag behövde det.

Annars har dagen bjudit på jobb och träning, i mina nya kläder. En promenad med hunden när jag kom hem och sen slängde jag ihop middag av lite grejer som fanns här hemma (dags att handla igen). Dammsugit huset och diskat upp lite. Duschat. Betalat lite räkningar och stugan i Västervik. Sen intog jag soffan och har läst lite bloggar och annat. Tänkte vika tvätt, men tar det en annan dag istället.

Imornkväll ska vi vara barnvakt åt lilla Tilda.
Nu väntar sängen på mig alldeles strax. Night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar