lördag, juni 19, 2010

lördag.

22.16

Har haft en bra dag idag. Inte gjort så mycket nyttigt alls, tvättat en maskin bara. Och diskat undan det allra värsta och största, det andra får stå till morgondagen. Varit en sväng i Värnamo med älskling och en kompis till honom. Spontanhandlade lite, men kan trösta mig med att det faktiskt var saker jag behövde, en ny sport-bh och en träningströja. Vi har legat i soffan, älsk har sovit och jag har tittat på prinsessbröllopet (jag som trodde att jag inte brydde mig, men det gjorde jag visst), och fällde en liten tår. Det var så otroligt romantiskt och det var verkligen kärlek. Slapp laga middag idag också, hade mat kvar från igår och ibland är det skönt att slippa ställa sig i köket.
Slängde ihop en fruktsallad till kvällen, med massor av god frukt. Riktigt mumsigt var det med lite visp på toppen.

Bokade en stuga i Västervik ett par dagar på semestern. Tillsammans med min kärlek såklart, blir skönt att komma iväg en sväng om än bara för ett par dagar.

Dags för en kvällssväng med hunden, en dusch och sen sängen. Imorn blir det lite kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar