måndag, juni 07, 2010

regnig måndag och bokade biljetter.

20.27

Skitväder så gott som hela dagen. Var tog solen och värmen vägen undrar jag?

Det är en överdrift att säga att jag var pigg imorse när jag var tvungen att gå upp.  Jag tog mig upp i alla fall, åt frukost och åkte till jobbet. Svettigt på jobbet idag och jag kände mig inte riktigt kry i halsen. Bestämde mig för att skippa gymmet, smet in i affären på vägen hem och handlade lite. Kom hem, drog av sängkläderna och tvättade en maskin. Gick en promenad i regnet med hunden och var alldeles dyngsur när jag om in. Det var rätt skönt ändå, men på slutet ville jag bara komma in. Slängde ihop en smarrig smoothie och slappade en stund i soffan.
När Emil kom hem fixade jag middag och efter det tog jag tag i diskberget.

Hade inte särskilt ont i halsen alls, jag ville nog bara ha en ursäkt för att inte behöva gå till gymmet. Hade verkligen ingen lust idag. Men varför ska jag tvinga mig till något jag inte har lust med? Och sen göra det halvdant. Bättre att smita dit imorn och göra det ordentligt.

Biljetterna till Volbeat i oktober är bokade!!! Det känns förbannat bra och jag längtar. Det kommer bli awsome.

Nu är det snart dags att krypa i säng för min del. Först ska det bäddas rent.


Bilden är lånad här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar