onsdag, november 18, 2009

ännu en grå dag.

11.50

ännu en dag har jag vaknat upp till en grå dag och idag med tillhörande regn också. hörde på nyheterna imorse att det har varit en soltimme i hela november, konstigt att folk blir deprimerade? nej inte så.
har inte gjort så mycket idag än. gått promenad, ätit frukost och satt igång en maskin tvätt. har satt igång ugnen för att få lite värme i huset :P riktigt kyligt inomhus idag. ska ta tag i all disk i köket och plocka upp påsarna jag fick med mig hem igår också. fundera över middag och pyssla med lite annat.

igår var jag i Ullared med Emils syster, sambo och barn. vi var inte ensamma i alla fall, det var grymt mycket folk. jag fick mest handlat nödvändigheter som jag skrivt på min lista. så klart så slank det ner lite annat med, men överlag mest saker som jag faktiskt behövde. kom hem vid sextiden och sen var det bara att byta om och åka iväg till yogan. skönt att vara lite trött på kvällen (men kunde ända inte somna, det var yoga-energierna, som hon pratade om igår).

funderar fortfarande över sprutan. jag hade bestämt mig helt för att göra det imorn. men plötsligt är jag inte lika säker längre. varför ska det vara så svårt för?

dags att ta tag i mitt diskberg och allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar