torsdag, november 19, 2009

svinvaccin och popquiz.

14.55

klockan är redan tre och jag funderar lite över var den här dagen har tagit vägen.
morgonen började på det vanliga sättet med promenad och sen frukost. ingen rolig promenad imorse, regn och blåst var det, men måste man så måste man helt enkelt. och det är trots allt ett bra sätt att börja morgonen på. har varit ute och målat lite dörrfoder.
pratat en lång stund med mamma. så nu blir det svinvaccin, i eftermiddag. behövde någon som sa det till mig (vill vara ett barn så någon annan kunde bestämma det åt mig). och nu gjorde mamma det. ska åka hemifrån så fort Emil kommer hem, vet ju aldrig hur lång tid det kan ta där. börjar faktiskt bli nervös redan, ändå försöker jag intala mig att det inte är farligt och att det inte gör ont. men det hjälper inte. håll mig i handen någon! efter det ska jag iväg till Harrys för lite mat och popquiz med några gamla arbetskamrater. det blir trevligt.

har plötligt en hel del trevliga saker att se fram emot framöver. det känns bra och upplyftande.

snart dags för en dusch och lite uppfräschning inför kvällen. kör ikväll, så inget vin för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar