fredag, november 06, 2009

fredagskväll.

20.56

mätt i magen av alla pannkakor, sitter och kikar på Idol, äter lite choklad, ljusen är tända på bordet och funderar över vilken som är världens bästa låt, eller någon av dem i alla fall. hmm??

dagen har varit bra. en aning tråkigt väder himlen hänger inte långt från marken, men promenaden imorse var skön ändå, luften var frisk. har tagit ut hästarna (vi är gårdsvakter i helgen) och fixat lite jag inte kunde göra igår, som att köra skottkärra i lera i mörker :P. har målat lite lister idag, tills färgen tog slut. sen har jag mest små pysslat lite, typ tvättat och diskat.
Emil är inte hemma ikväll, så jag får ha fredagsmys själv. det jag gillar minst är att jag är helt ensam på hela gården och det är kolsvart ute. eftersom jag vill ha hem Emil ikväll och för att jag är snäll så ska jag åka och hämta honom senare. jag är rätt trött redan nu, men det ska nog gå ändå.
efter Idol har jag planer på att se Twilight, som jag inte har sett än. och jag är väl kanske den enda.

all kärlek till min finaste. jag älskar dig förbannat mycket. <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar