torsdag, november 12, 2009

finbesök.

10.55

har en deg på jäsning och lyssnar på Melissa Horn. ska baka lite brödbullar, det blir dagens lunch när mamma och Cecilia kommer. det var ett litet eget påhitt, nyponsopps ideén snodde jag av Johanna, slängde bara i lite av det jag hade i princip. får se hur det slutar. ska dra en sista runda med dammsugaren, städa undan på bordet och i soffan, göra mig iordning och hämta lite ägg.

jag längtar efter min mamma och min syster nu. det ska bli roligt att dem kommer och jag får lite sällskap. dem åker troligtvis hem imorgon. och jag har världens bästa man, som tycker det är okej att dem kommer trots att han jobbar. all världens kärlek.

nu blir det en lite dans med dammsugaren.

1 kommentar:

  1. svar: Verkligen! Det är underbart! Vad går du på för yoga?

    SvaraRadera