tisdag, november 03, 2009

skit&helvete.

15.25

har fått papper från a-kassan igen. först ett där det saknas intyg över vad jag gjorde under en viss period, men det är ju lätt ordnat. det värsta av allt är att jag har fått tillbaka arbetsgivarintyget som jag hade skickat in, för att det inte var fullständigt ifyllt. det är ju inte ens jag som har fyllt i det, utan kommunen. det gör mig mest förbannad, det är åt helvete. att dem inte bara kan fylla i det ordentligt från början. det blir så mycket extra jobb. fan. är ju bara att fixa det nu ändå.
negativt det här blev då. men jag kan ju inte annat än bli lite frustrerad.

har vart nere på AF idag på ungdomsmöte. det drog ut på tiden och var inte särksilt givande alls. jag slutade att lyssna efter ett tag, det måste erkännas. men nu var det gjort i alla fall.
ska börja fixa lite middag nu och senare är det yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar