söndag, november 15, 2009

tröttheten tar över.

17.16

sitter i soffan, där jag i princip suttit hela dagen, bortsett från en skogspromenad vid lunch. sitter och tittar på matprogram och blir bara hungrigare och hungrigare. men orkar inte rikigt dra mig härifrån och fixa mat och inte har jag någon idé heller.

nu till gårdagskvällen. middag hos Julia. rikigt god mat, fiskgryta med fänkål och rotfrukter i ugn. vin till det. sen fortsatte kvällen med vin, prat och så spelade vi spel (ett riktigt roligt ordspel) och lite mera vin efter det. kan till och med säga att det blev lite väl många glas för min del igår. mådde rätt så dåligt när jag kom hem. men även det löste sig och jag somnade som en stock till slut.
sov till tio imorse och när jag väl hade tagit mig upp ur sängen, duschat och fått i mig frulle, då mådde jag rätt så bra. bättre än förväntat.

det blir i alla fall inte mycket mer idag/kväll. det får fortsätta i samma stil framför tv:n. och middag på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar