onsdag, november 11, 2009

städ-onsdag.

11.55

har inte gjort mycket idag och klockan är redan 12. morgonpromenad och frukost är avklarade. har suttit och kikat runt lite på nätet, kollat jobb och sådär, men som vanligt finns det inget. ska sätta på lite musik och börja med städningen. imorgon kommer mamma och syster hit, och då vill jag att det ska vara fint här. men det är fan så trögt att komma igång bara. får se vad det blir för musik idag?

igår var det lite städning som gällde också. men det blev mest bakning, chokladmuffins med chokladbitar och kokos och Gretas goda, det är farmors kakor, och dem smakade nästa likadant och lika bra som hennes. igår var det en Winnerbäck-dag och han spelades hela dagen. på kvälleb var det yoga och det gick fort igår. och jag förväntar mig träningsvärk.

nu är det dags att ta tag i städningen. off we go.

2 kommentarer:

  1. Hej! Ärlig talat så vet jag inte. Hon har sagt att hon blandar väldigt många olika stilar. Den är väldigt fysisk och de sista 30 minutrarna kör vi djup meditation.

    SvaraRadera
  2. Babe! Tack så mycket! Jag har skrivit på kontraktet idag och får tillträde 28 december. Happy happy! :D Pussi!

    SvaraRadera