onsdag, november 25, 2009

en ingenting dag.

11.48

sjukdomen är, tack och lov, bättre. men jag mår varken bra eller dåligt, men bättre än igår. inte så mycket huvudvärk kvar och det mesta av halsontet har gått över. jag känner mig hoppfull inför imorn. jag har varit orolig.
idag har det gåtts morgonpromenad med Emils syster, ätit frukost och inte fått gjort nånting mer om jag ska vara ärlig. ska packa ihop en väska inför min lilla hemresa. vet ännu inte hur länge jag stannar än, men ska försöka packa lite hur som helst. ska städa upp lite här hemma och kurera mig ytterligare lite grann.

åker hem till pappa imorn, tåget går vid kvart över sju på morgonen och framme vid nio. då blir det lugna puckar och på kvällen Takida-spelning, som vi har sett fram emot det. jag måste vara taggad. nu är det äntligen dags. underbart liksom.

dags att ta tag i packandet. kanske ska passa på att slänga in en maskin tvätt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar