onsdag, november 25, 2009

night.

21.09

mår i princip helt bra nu. skönt att det inte blev värre. har lite rethosta kvar och förkylning, men det överlever jag absolut.
är grymt taggad för imorn kväll, redan. det kommer bli helt jäkla underbart.
väskan är packade, det viktigaste är i alla fall med, p-piller och biljetter. blev en liten packning den här gången och jag är riktigt nöjd med mig själv.
träffa Johanna på lördag om jag inte blir sämre igen (peppar, peppar, ta i trä). det blir bra och allt därtill, vi slår nog på stort å tar en fika :P

dags för sängen nu. upp tidigt imorn som sagt.
Natti.

2 kommentarer:

  1. Åh gött jobbat! Jag njuter verkligen i fulla drag när nån blir lappad som står på handikapp!!! Vart ska du resa någonstans? Härligt att du börjar bli bättre! Grymt fint namn förresten ;) Kramar Julia

    SvaraRadera
  2. Mysigt, alltid kul att hitta på saker med syskonen =)
    Ha de kanon nu =)
    kram

    SvaraRadera