fredag, november 13, 2009

fredagen den 13:de.

20.41

jag tror och bryr mig oftast inte så mycket om den här dagen. jag är inte så skrockfull av mig. men idag var det nog den som gav sig till känna trots allt.
vi skulle gå ut på promenad med hundarna, jag, mamma och Cecilia. när vi kom ut på trappan så blev mammas lilla hund attackerad av Stella (som är stor). det blev en sväng till veterinären. alla tre var rätt skakis efter det. mamma och Cecilia åkte hem och jag hade inte lust till nånting alls. har inte ens lagat någon middag ikväll utan det fick bli rester.

det har varit rikigt trevligt att ha mamma och syster här. igår blev det lite lunch när dem kom. en lånpromenad i skogen. africana till middag och bananpaj och glass till efterrätt. gottgott!
det är trots allt skönt när dem har åkt igen (förlåtförlåt), det blir lite ro i huset igen. men som sagt underbart trevligt att ha dem här.

fortsättningsvis ikväll blir det tv, mys och lite choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar