söndag, november 01, 2009

the day after.

21.37

mår troligtvis bättre än vad jag förtjänar idag, men det är jag glad för. är däremot antagligen för trött för mitt eget bästa just nu, men tänker ändå vara uppe ett tag till. snacka lite skit med syster.

kvällen i Falkenberg var bra, en smula annorlunda dock. mycket kan hända på en natt. men det var som sagt roligt. Grand var en aning lamt, men allt annat var bra. hemma igen vid två (hos han vi sov hos) och då blev det sova på soffan, men den var sovvänlig. sov lite oroligt och drömde konstiga drömmar och folk som kom och gick. vaknade först vid åtta och sen slumrade jag lite till och från till elva. dagen har sedan spenderats i hans soffan, med diverse musik i högtalarna. när alla tre var vid liv igen bar det av hemåt med tåget. sen har det bara blivit lite mat i magen och tv.

dagarna i Tanumstrand förresten, dem var riktigt bra. vädret var strålande, det vart många långa promenader, bad och bastu. god mat på kvällarna med lite vin och trevligt att umgås med familjen under en lite längre tid, och framför allt min syster. det gjorde mig gott,verkligen.

imorn åker jag hem till min kärlek igen. och jag längtar. kanske finns det tid att träffa Johanna en liten sväng innan jag åker med.

nu blir det snart sängen i alla fall för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar