söndag, september 10, 2006

Ain't no sunshine when he is gone

13.55

Sitter hemma hos Emil igen. Han skickade sms igår och frågade om jag ville komma till borås och sen följa med honom hem. Då kunde jag inte gärna säga nej, han frågade ju, och det händer, (för att vara ärlig inte så ofta). Men han frågade ju. Så nu är jag här. Vi har väl inte gjort så speciellt mycket, men det är skönt.
Pappa blev nog lite arg igår när jag sa att jag skulle åka. Han tycker att jag inte gör någon nytta. At jag inte anstränger mig för att söka jobb, men det gör jag verkligen, jag har sökt en hel massa jobb, känns det som i alla fall. Jag blev arg på honom, hade mest lust att be honom att bara hålla tyst, det går inte fortare för att han tjatar. Jag är så trött på allt jävla tjat. Det är ju inte så att jag inte vill ha jobb, för det vill jag verkligen. Jag känner mig så onödig och massvis överflödig när jag bara går hemma. Jag känner mig liksom inte viktig på något sätt alls. Blir bara nere av det.
Och Emil tjatar inte, det är skönt. Det komemr att ordna sig, det ver jag att det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar