fredag, september 15, 2006

Without you I'm nothing

15.54

Igår kväll, jag antar att det kunde ha varit mycket bättre. Men för att vara ärlig så trivdes jag rätt så bra ändå. Och jag älskade min fisyr. Också hade jag tydligen sängkammar blick igår (sweet).
Idag är jag barnvakt precis hela dagen och det är inte roligt. Jag kan inte göra något alls, bara sitta här och hålla mig hemma. Kan liksom inte ens gå en promenad i det fina vädret. Urtrist. Fast man kan se det som att jag faktiskt har min kväll säkrad också, jag behöver inte göra nånting. Men ikväll har jag mest lust att gå och se Hardcore Superstar på Liseberg med syrran, det hade varit roligt. Det får nog bli Idol ikväll iställe, om inte pappa mot förmodan skulle komma hem tidigare än väntat.
Det blir bara jobbigare och jobbigare att klara en helg utan Emil, särkilt när jag inte har något bestämt att göra. Det känns så väldigt tomt på något vis, som att det är brist på saker att göra. Jag skulle så väldigt gärna vilja träffa honom i helgen (igen). Men jag ska inte åka, det ska jag verkligen inte göra. Jag känner mig jobbig om jag frågar, och jag vill itne vara påträngande på något vis alls.
Dax att söka lite mer jobb. Det måste ju ge resultat snart. Förresten ett till bakslag idag, ett till nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar