söndag, september 17, 2006

Isn't he lovely

13.03

Helgen har varit helt jättebra verkligen. Känns som nästan bästa jag har haft på länge (av dem helgerna jag har varit hemma).
På fredagen var jag barnvakt för bror min och vi hade det väldigt mysigt. Tittade på Idol i två timmar och sen blev det en timmes lång promenix med Johanna, i princip konstant pratande om sex.
Igår hade jag och Cecilia en hel dag för oss själva, var på stan, shoppade lite, fikade. Kom hem och hyrde film och lagade väldigt god mat och bakade kladdkaka. Tittade sedan på "Motorsågsmassakern", vilket var en mindre trevlig film. Sedan en promenix, på en, en och en halv timme. Och det var skönt ute. Pratade med Emil en stund när jag kom in och efter ett tag så somnade jag gott.
Drömde mardrömamr inatt, om filmen, och det brukar jag aldrig göra annars. Jag var rädd, kändes som att jag inte vågade stänga ögonen, men det tog slut och jag sov gott sen igen, trots att det var en aning oroligt.
Så rösta idag, men på vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar