onsdag, september 27, 2006

Det handlar om mina 100 bekännelser

19.35

Klockan är halv åtta och jag börjar känna mig lite småtrött. Var å tränade förut ändå, och det var väldigt välbehövligt. Sedan bar det av hemåt och jag lagade mat och allt gick helt perfekt idag, extremt smidigt. Smakade gott gjorde det också.
Nu funderar jag på att snart lägga mig och läsa i min bok, kanske koka en kopp thé också. Sedan är det "Weeds" på tv ikväll och det måste jag bara se, om jag inte skulle lyckas somna innan.
Dessutom ska jag prata med Emil ikväll, det hör till det allra viktigaste. Och planen är att fösöka få hit honom i helgen, om det nu är så att jag ska vara ensam hemma. För det vill jag inte vara och jag vill vara med honom. Men det ser ganska så ljust ut med det faktiskt.

Har förresten börjat skriva en lista över mina 100 bekännelser. (Lånade idén av en annan, men det var helt okej). Det går lite trögt med listan, men den ska banne mig bli färdig. Jag kan inte komma på så många saker som jag tycker och tänker.

1 kommentar:

  1. Anonym22:28

    Du fick idéen av Småland och hans dagbok va? Visst verkar han vara en ursöt människa? :)

    SvaraRadera