tisdag, september 12, 2006

Jag andas genom dig

13.03

Det blir inte till att åka hem idag heller. Men definitivt imorgon, lillebror har vuxenkalas på torsdag, så då måste jag ju bara vara hemma. Sen vill jag inte att det ska bli något dåligt mellan oss i familjen heller. Jag har i alla fall hört av mig till pappa, så nu vet han om det i alla fall. Det blir nog förmodligen kalas ikväll, hos Emils systerson som fyller sex år.
Emil var hemma på lunchen idag och jag tycker så mycket om det, det känns som att dagen utan honom går lite fortare. Känns inte som jag behöver vara ensam så länge då.
Ska kika på lite mer jobb och kanske skriva lite fler ansökningar idag. Sen blir det nog till att gå ut och gå en promenad, lämna filmerna och sådär. Jag kan bara inte sitta inne hela dagen, solen skiner och det är blå himmel idag och hur länge till det är så, det vet ingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar