måndag, september 18, 2006

Fan fan fan, det skulle vart du

12.11

Det känns som att jag verkligen bara ska försöka få den här dagen att gå. Ska försöka få tag i farfar, så kanske vi kunde backa lite grann med bilen. Annars kanske en sväng upp till mamma.
Igår kväll så körde jag hela vägen till Kinna, längs den krokiga Hällingsjövägen. Det gick bra, det är ju lätt när man väl kommit ut på vägen. Men det gick bra med, några få motorstopp, men det kommer att bli så mycket bättre. Nu när jag inte har något jobb, så tänker jag verkligen kämpa hårt med körkortet, mitt mål är väl innan 2007. Jag vågar inte säga för mycket om det än. Jag lovar att jag ska kämpa.
Söker jobb idag med, och nu känns det som om jag söker vad som helst, bara för att jag verkligen vill ha ett jobb. Vill så gärna ha något att göra på dagarna, klarar snart inte av att vara hemma mera. Jag är så uttråkad och dessutom känns det som att jag blir så tjock. Inte för att jag äter mer än jag brukar, men det känns så bara. Jag känner mig oviktigt och som om jag bara sölar runt. Jag avskyr det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar