onsdag, september 20, 2006

That's just who I am

18.37

Idag har varit en bra dag. Har träffat mamma och jag har verkligen gjort lite nytta, sånt som jag inte vågar göra egentligen. Har sökt jobb, men inte på restauranger utan på mataffärer, jag har gått in i affären och pratat med männiksor, som jag aldrig har sett förut. Det är verkligen ett uppsteg för mig (och tack gode gud för snälla människor, jag tycker om människor). Men det känns verkligen bra och jag är stolt över mig själv. Och mamma följde med som moraliskt stöd och det var extremt skönt. Så hela dagen spenderades med henne och jag har även införskaffat mig ett gymkort.
Ska söka jobb men jag tror inte riktigt at tjag har lust att göra det idag. Ska kolla runt lite, sen får det bli en promenad ikväll. Någon?

1 kommentar:

  1. Jag tycker också du är duktig. Människor kan vara läskiga ibland. heja heja. :)

    SvaraRadera