tisdag, september 19, 2006

Wake me up when september ends

13.33

(Det känns verkligen så).

Allt känns nästan tråkigt och det är bara tisdag idag, jag har liksom inte motivation till nånting. Men mamma har lovat att köpa ett gymkort till mig, så att jag i alla fall kan träna. Så jag inte tappar bort det totalt också, nu när jag har kommit igång.
Idag ser det mörk ut, det blir nog regn. Funderar på om jag skulle sticka ut och cykla en sväng kanske, och en sväng till biblioteket.
Igår ringde en kvinna om ett jobb som jag har sökt och jag skulle kanske ha fått det, men nu har jag ju inte körkort och hon sa att det är i princip omöjligt att ta sig dit utan bil. Och jag förbannar mig själv för att jag inte har tagit körkort. Jag måste verkligen lägga på ett kol nu känner jag. Hon sa att jag kunde ju höra av mig när jag har körkort. Och ska flytta neråt mot Emil. Det var ju typ världens läge. Men på ett sätt skulle jag inte kunna ta ett jobb där nere, för då kan jag ju inte ta mina körlektioner i Göteborg, å jag måste ju ha körkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar