torsdag, augusti 10, 2006

jag har drömt alla drömmar

Det regnar ute idag, men jag har lust att göra något. Fast å andra sidan har jag helst lust att ligga i sängen hela dagen med Emil och titta på film, men sån tur har jag ju inte.
Jag kanske skulle göra lite nytta och söka jobb, så att jag slipper höra allt jävla tjat hela tiden. För det är ju inte jag som har bråttom med det, jag har ju hela livet på mig, medan alla andra tycker att det är jättebråttom.
Fick veta en mindre rolig sak igår, hela min familj ska åka bort i helgen, och då menar jag båda delarna av den. Vilket betyder att jag får tillbringa en hel helg till ensam i hela huset. Det känns inte vidare roligt, jag vet inte ens om det finns vänner hemma. För om ingen är hemma så kan jag lika gärna åka med till torpet eller till Apelviken.
Jag vill verkligen inte vara ensam hemma igen och att gå ut själv är ju som att be om att bli våldtagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar