måndag, augusti 28, 2006

To keep me from getting to you

14.57

Det är tråkigt, jag tycker inte om att vara ensam hemma längre, det har varit för mycket så nu. Det kliar i benen och jag vill göra något, helst av allt skulle jag vilja åka till Emil. Men jag får nog hejda mig lite, ska fika med en vän imorn och jag måste nog höra mig för lite. dessutom så vill jag inte vara till besvär hemma hos honom. För jag kan ju lika gärna söka jobb därifrån. Jag ska i alla fall ner till helgen i vilket fall, han kan inte komma hit och jag vägrar att vara ensam hemma igen.
Har för övrigt varit på arbetsförmedlingen idag på förmiddagen (och jag kände mig gammal, på nåt oförklarligt sätt), ska på ett till möte i september. Har dammsugit på mitt och syrrans rum. Ringde körksolan för att beställa lite lektioner.
Har tänkt att jag skulle chansa på att söka ett jobb i Gislaved, jag skulle ju alltid kunna bo hos Emil. Han har sagt att jag få, men jag ska fråga igen. Jag måste ju helt enkelt ha ett jobb, å det helt nu, med en gång.

Helgen var jag i Verberg med familjen och våran husvagn och hade det jätte bra. Badade i havet i fredags, å det blir nog kanske sista doppet för den här säsongen. På lördagen var det kräftskiva, det regnade dock väldigt mycket, (men med partytält så går allt). Det var roligt, jag och syrran var inne i stan några gånger, köpte en ny mobiltelefon bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar