måndag, augusti 14, 2006

Tokigt nervös

Vaknade halv åtta idag av klockan som ringde. Hade inte behövt stiga upp just då, men jag kunde inte ligga kvar. Åt en halvdan frukost, men jag försökte verkligen få ner något, det gick trögt. Iväg till körskolan i regnvädret. Men det slutade regna och mestadelen av körlektionen gick bra, och jag är nöjd.
Men nu är jag så nervös så jag håller på att gå åt, vet inte rikitgt vart jag ska ta vägen och jag behöver stöd. Provjobba idag ju och jag hoppas så innerligt att det går bra. Men hör och häpna, ändå inte. För det handlar fortfarande om Emil och han är faktiskt viktigast av alla.

Måste snart försöka få i mig lite mat igen, jag kan inte bara leva på frukosten sen klockan åtta. Sen ska jag släga iväg några sms och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar