torsdag, augusti 03, 2006

So hot that I melted

Jaha så nu har jag också skaffat mig en blogg, precis som nästan alla andra. Jag kan ju inte gå runt och vara helt annorlunda.

Det regnar inte ute längre. Men jag är ensam hemma och just idag tycker jag faktiskt inte om att vara ensam och jag vill inte vara det alls. Ska åka till Emil imorgon, han frågade om jag ville komma i helgen och det är klart att jag vill det. Men jag vill inte åka dit imorn, jag vill åka dit ikväll, men jag vill absolut inte förstöra något för honom, om han skulle göra något speciellt.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, var inne i stan en sväng med syrran, hon skulle träffa nån kille, från långt bort. Jag var med som moraliskt stöd. var på bilskolan och skrev in mig, jag tänkte att det måste ju göras det med. Fick en kod så att jag kunde boka tider, men det himlans koden funkar ju inte alls (jag kan inte logga in). Vilket stör mig extremt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar