lördag, augusti 12, 2006

Regntunga moln och lite för lite sol

Jag antar att jag mår som jag förtjänar idag, men det är inte så dåligt faktiskt, det är rätt okej. Men det känns att jag var ute igår kväll.
Först tack Johanna för att du finns och att jag fick sova med dig inatt, det var väldigt välbehövligt.
Kvällen igår var helt extremt roligt, vad jag har längtat efter att det ska vara vi fyra som går ut igen. Förfesten var precis som den brukar, och jag skulle inte ens tro att någon annan skulle vilja vara med på den.. (dricka vodka ur naveln på någon annan). Och vi skrattade så vi grät, låg halvt över köksbordet. och tre av oss hoppade studsmatta tillsammans, när vi redan hade druckit lite, mindre bra kan jag be och få tala om. Och kvällen blev som det brukar bli, och slutade på samma sätt och jag mådde bra, riktigt bra.
Så ringde jag Emil när jag kom hem och det var inte rikigt lika bra, jag blev lessen och började gråta, därför sov jag med Johanna.

För övrigt har det inte hänt så mycket idag, men det är väl å andra sidan inte så konstigt, jag har inte direkt ansträngt mig att göra något heller. Jag har ätit frukost, duschat och titta på friidrott. Jag har dessutom upptäckt att jag ahr ett stor blåmärke på ena mitt lår, och jag vet inte var det kommer ifrån, jag minns inte att jag har slagit mig i något. Men förmodligen, konstigt.
Det är lördag idag och jag undrar fortfarande vad jag ska fördriva den här dagen med. Det hade varit trevligt med sällskap, men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar