tisdag, augusti 22, 2006

Vad du anförtror åt mig,ska jag anförtro åt dig

Jag har börjat lyssna ganska mycket på Winnerbäck igen, kanske beror på att hösten närmar sig. Jag skulle tro att det beror på det. Winnerbäck är lite mer höstmusik.

För övrigt har jag fortfarande en del ont i foten, den har blivit ganska så blå nu. Men jag kan i alla fall gå på tån nu, vilket kanske inte är så bra ändå, för det orsakar kramp i muskeln på utsidan av smalbenet. Det gör ont, kan meddelas. Det är inte så jobbigt att ha ont i foten, det som stör är att allt tar så himla lång tid bara.

Har varit uppe hos mamma idag, bakat en äppelpaj som vi sedan mumsade på i trädgården, innan regnet kom. Vi pratade om allt och inget. Diskuterade stälelt som jag provjobbat på. Att han chefen där aldrig behagar att höra av sig. Utan jag ringer å sen så säger han att han ringer upp. Jag får inga klara besked och det är jobbigt. Jag blir störd på att vänta. Så jag sa att jag ger det nåt försök till och jag tänker be om klara besked. Det var även det som orskade att min pappa blev lite arg på mig idag. Han sa att jag inte kan be om det, jag har inget att säga till om, för jag har inget jobb. Men det är orättvist, jag vill ha klara besked. Så nu pratar jag inte med pappa om jobb och jag tänker fortsätta söka.

Ska ut med Johanna en sväng nu, lite frisk luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar