söndag, augusti 13, 2006

Regnpromenad

17.52

Det regnade fortfarande när jag bestämde mig för att gå ut. Syrran och hennes pojkvän låg och ligger fortfarande och sover i soffan. Jag gick en sväng och det regnade, men inte hela världen, det var skönt. Sedan tog jag svängen förbi affären för att handla lite förnödenheter, mat med andra ord.

Jag är så arg och sjukt trött på killar, killar som inte tycks fatta någonting. Och jag är trött på att vara ensam jämt. Jag vill ju vara med Emil, men sen så gör jag ju inget för att det ska bli bättre. Så då blir jag arg på mig själv. Jag ska sluta tänka. Och jag är trött på alla par som står och pussas runt om och överallt (men det är bara för att jag inte har någon att pussas med, jag är helt enkelt avundsjuk).
Men allt börjar kännas bättre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar