tisdag, augusti 29, 2006

Jag faller bara ibland nu

20.40

Dagen har varit väldigt bra. Har inte behövt oroa mig för att inte få tiden att gå. men jag antar att jag sover för länge på dagrna, jag borde försöka skärpa mig på den biten, så jag hinner med lite mer på dagen. Men var i alla fall och fikade med Mia idag och vi diskuterade livet och kärlek. Om att offra sig och att inte göra det. Det var mycket hit och dit, och det blir inte bättre för att man pratar om det. Det är lika förbannat förvirrat ändå. Sen så lagade middag när jag kom hem, flygande Jakob. Och jag hade nästan glömt bort hur mycket jag egentligen gillar att stå i köket och laga mat.
har för övrigt hemsk träningsvärk i armarna, men det är ändå skönt. Då vet jag att jag har gjort något. Och jag är så sugen på att gå å träna igen. Ska gå och träna morgonen innan jag åker till Emil. Det blir nog förmodligen på torsdag, men jag hoppas på imorn. Men jag tänker inte säga något, vill inte vara till besvär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar