tisdag, oktober 03, 2006

Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen

18.15

För det första så trodde jag att jag skulle behöva skriva om allt som jag skrev igår kväll. För det envisades med att bara ladda upp till 20% och jag väntade länge. Men det lyckades tydligen och det känns skönt.
För det andra så suger arbetsförmedlingen. Trots att det var mitt fel från början. Jag har glömt bort både lösenord och användarnamn för att lägga in mitt CV. Så då kunde jag ju inte skriva in mitt användarnamn och mail för att få ett nytt. Så jag ringde till kundtjänsten och det visade sig att jag hade skrivit fel på min mailadress när jag skrev in mig. Men hon skickade mitt användarnamn, men jag kunde ju inte använda det ändå för man kan ju inte skicka något till en felaktig mailadress. Och kundtjänst skickade inget nytt lösenord. (Världens isärklass dåligaste/sämsta förklaring nånsin, på ett kanske så litet och egentligen menlöst problem).
Det slutade i alla fall med att jag blev arg och helt enkelt sket i allt. Så jag gick hem till mamma och tänkte tt hon snart skulle komma hem så att vi kunde gå en promenad. Det blev en timmes skogspromenad och en vurpa rakt på ena armbågen. Sedan en fika och massa prat. Det kändes lättande.
Hemma hos pappa igen och det luktar mat, dax att äta och sen blir det träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar