lördag, oktober 21, 2006

Wish you where here

13.35

Jag hade roligt ute igår, jag antar det i alla fall. Det hände väl egentligen inte så mycket speciellt för min del. Vilket jag och andra sidan är glad över. Det var en skön och avslappnad kväll och folk var trevliga och inte jobbiga. Jag mådde bra igår. Dessutom gjorde jag inte av med nästan några pengar igår, vilket är bra för jag har inte fått någon lön. Men det är ganska okej med pengar ändå, det kommer ju lite tillskott då och då från olika håll. Ja vad ska jag säga mera om kvällen, jag dansade i flera timamr i streck. Sedan hade jag fruktansvärt ont i fötterna och det blev att jag och Johanna stapplades oss tillsammans mot tåget. Var hemma lite över halv fyra och jag tog en dusch och gick och la mig. Upttäckte att jag hade väldigt ont i foten precis över tårna coh att jag hade ett litet blåmärke på underläppen (men tro mig jag vet vart det kommer ifrån, jag och Maria stötte ihop), det på foten är väl förmodligen för att någon har trampat på mig.
För övrigt så mår jag bättre idag än vad jag brukar göra dagen efter. Jag vet inte vad det beror på, men det kan bero på att jag faktiskt drack ganska så mycket vatten igår. Det enda är väl att jag har hemskt ont i halsen och en halvdan röst.

Nu ska jag strax in till stan med Johanna, ska reklamera min bh som sprack och sen ska jag nog ta en kopp thé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar