måndag, oktober 09, 2006

Tokglad

19.03

Nu känns allt jätte bra. Jag var deppig förut. Men allt ordnade sig. Jag har fått jobb nu och jag är så lycklig. Det är ett jobb som jag verkligen vill ha också.
Så jag sa till pappa och jag stod och hoppade ett ta och sen började jag gråta och kunde nästan inte prata. Sen ringde jag till mamma och hon gapade i telefonoch blev jätteglad och hon svor, (det har jag sällan hört henne göra) och jag grät lite mer. Sedan sprang jag ner till min älskade Johanna och berättade och jag grät lite mer. Sedan kom jag hem och ringde till farfar och han blev så himla glad. Så nu slipper han tjata mera, och jag slipper höra allt tjat.
Ringde till Emil och han är glad för min skull,

Nu tycker jag om allt igen. Det är underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar