måndag, oktober 09, 2006

You're the only one for me.

12.02

Vaknade vid tio imorse, men det var extremt segt att gå upp. Halsen gjorde ont och jag har blivit lite mer förkyld, vilket inte är så kul. Men för övrigt är väl allt ganska så mycket som det brukar vara. Jag saknar Emil jättemycket och jag känner mig lite ensam. Har kollat lite jobb nu, men det känns som om jag har sökt allt möjligt nu. Men finns säkert en hel massa kvar. Men motivationen till det mesta har tagit slut igen, den är som bortblåst bara. Jag känner mig lite som ett hopplöst fall, det känns som alla har jobb och det bara är jag kvar.
Som tur var har jag lite olika saker att göra den här veckan, några saker inplanerade i almanackan. Det är bra när det är så, jag behöver saker att göra.
Funderar på att promenera upp till farmor och farfar kanske, prata lite med dem. Fast kanske inte, ska ju inte smitta gamlingarna om det nu är så att jag håller på att bli sjuk. Lägga in ny musik på mp3:n å så. Städa lite igen kanske, (det har nog aldrig varit så rent runt mig som nu det senaste här).

Jag behöver flytta hemifrån, behöver komma bort, från allt det som är vanligt. Göra något nytt, bara ha mig själv att tänka på. Jag står snart inte ut mer, det gör jag verkligen inte. Men jag behöver ett jobb. Nu sitter jag och väntar på svar från ett eller två ställen som har sagt att dem ska höra av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar