onsdag, oktober 18, 2006

Ha något att falla tillbaka på

20.13

Börjar känna mig lite trött nu vid det här laget. Har varit på jobbmöte idag och fått schemat och allt sådant, så jag ska börja jobba imorn och jag ser fram emot det enormt mycket.(det finns dock vissa saker som jag blev lite orolig för, det är lite svårare att ta sig dit på lördagsmornarna). Efter mötet så åkte jag hem till mamma en sväng och käkade middag där. Visade henne några utslag som jag ahar fått och hon slängde ur sig att det är en allergisk reaktion av något, nässelutslag. Och för att tillägga så kliar och skaver det så in i helvete mycket. För övrigt så har det inte blivit speciellt mycket mer gjort idag. Har inte ens packat upp min väska sen jag kom hem igår kväll.

Imorgon blir det desstomer saker att göra och jag tycker att det ska bli kul. Först jobba ett par timmar, sen åka till sjukhuset och träffa min farmor, och sedan hinenr jag faktiskt med min körlektion imorgon eftermiddag.

Nu ska jag packa upp väskan, plocka fram saker tills imorn och sedan ringa till Emil. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar