tisdag, oktober 10, 2006

Tisdag

15.35

Kravlade mig upp ur sängen vid tio imorse igen. Men det var rikitgt jobbigt. Somnade inte förrän halv två, två nånting sånt. Låg och tänkte på mitt jobb, och hur det känns å allt sånt. Jag har nog faktiskt inte riktigt fattat det än. Skönt att det är lite mer än en vecka tills jag börjar, så jag hinner komma in i det lite i alla fall. Att jag får vara ledig, lite på riktigt, utan att bry mig om att söka jobb.
Var på ungdomsmottagningen idag och fixade et nytt recept till mina p-piller. Och äntligen var det gjort också. Sedan kom farmor och farfar och hämtade mig. För vi skulle åka och ta oss en titt på var mitt blivande jobb ligger. Vi hittade det till slut efter ganska lång tid. Det känns jätte tufft, det är helt nybyggt och jag ser fram emot det så mycket.
Allt det hemska och jobbiga har helt runnit av mig, jag mår så bra nu och känner mig duktig.

Nu ska jag laga mat till familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar