torsdag, oktober 12, 2006

Höstdag med kärlek i luften

10.54

Steg upp lite efter sju imorse, skulle till arbetsförmedlingen. Och jag var inte ens trött imorse, jag antar att jag förmodligen är totalt utvilad. Jag var vid arbetsförmedlingen vid 9 och fick prata med en person. Hon sa att jag inte ens hade behövt komma dit (men jag fick nöjet att säga till en till att jag har fått jobb). Så jag kom därifrån i princip med en gång. Åkte hem och nu sitter jag här. Ska gå och duscha och göra mig iordning och fram emot eftermiddagen så ska jag åka in till stan och sedan åka ner till Emil. Jag tar vara på den här ledigheten riktigt ordentligt och jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte gör nånting. Och för övrigt så vet jag ju inte när jag kan träffa Emil nästa gång. Jag vet ju inte alls hur jag kommer att jobba. Så jag stananr hos honom till nån gång in på nästa vecka. Det blir jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar