tisdag, oktober 24, 2006

Not ready to make nice

20.08

Kom nästan precis ut från duschen. Så nu är jag sådär lagom varm och har lite gåshud på armarna. Det var heller inte så längesen jag kom hem från jobbet, var hemma vid kvart i sju. Åt lite middag, men det gick seg idag också. Jag orkade liksom inte riktigt få i mig maten. Jag är trött i hela mig, i huvudet och i hela kroppen. Dessutom mår jag inte jättebra nu heller, min förkylning, hosta och ont i halsen känns igen och det blir värre när jag är hemma. Jag antar att det är för att jag inte hinner bry mig om det på jobbet. Och jag kan absolut inte vara hemma från jobbet, det kan jag bara inte vara. Inte eftersom det är premiär imorn. Det är bara att bita ihop. Det är allra värst på morgonen när jag går upp, men sen när jag väl tagit mig upp och gått hemifrån. Då måste jag bara försöka koppla bort det och då blir det oftast lite bättre också.
Jag har mer tid att vara sjuk i helgen, eller, nja inte riktigt det heller. Jag vet inte om jag får komma till Emil då.

Nu är det snart tid att sova för mig i alla fall. Försöker kurera mig så gott det går, men ändå göra allt som måste göras på dagarna. Dessutom börjar jag jobba klockan sex imorgonbitti. Men jag har lyckats få pappa att köra mig och det känns väldigt bra. Och frukosten blir på jobbet imorn.
Ska borsta tänderna nu (ja, jag vet, det är tidigt, men jag är trött). Och sen ska jag ringa till Emil en stund och kanske se på "Desperate Housewifes" om jag är vaken då.
Hoppas verkligen det går bättre att sova ikväll. Igår somnade jag efter mitt tv-program och sen vaknade jag kanske en kvart senare. Och jag hade nät intill panik. Jag var så täppt i halsen att det kändes som om jag inte kunde andas, det var rikitgt läskigt. Så det tog ett tag innan jag somnade igår.

Men Natti Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar