fredag, oktober 20, 2006

You shake my world, baby

14.51

Det är extremt tyst i huset. Större delen av familjen åkte iväg för bara en liten stund sen och nu sitter jag här ensam. Ska ta mig i kragen alldels strax och baka en kaka (hoppas bara att jag slipper gå upp till affären, det är såå tråkigt). Men för tillfället är jag en aning för trött, det var så längsen jag hade saker att göra och längesen jag avr tvungen att stiga upp tidigt eller stiga upp över huvudtaget på morgonen.
Ska leta upp ett recept baka en kaka och sen duscha varmt en väldigt lång stund. Göra mig iordning och sen är det nog faktiskt dags att gå upp till Mia. Det är födelsedagsmiddag där ikväll, dock väldigt försenad, men vad gör det. Senare blir det utgång och jag ser fram emot det väldigt mycket, är pepp. Ska bli så kul, vi fyra igen, tjejmaffian och partgänget nummer 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar