måndag, oktober 02, 2006

Jag vill vara den du behöver

19.23

Kvällen känns helt okej, lite ensam, mörk och trist bara. Men jag antar att det är lite så det ska kännas när älsklingen inte är här och när det är höst och det regnar till råga på allt.
Fick en väldigt trevlig nyhet ikväll, jag ska på arbetsinervju på torsdag till ett jobb som jag verkligen jättemycket skulle kunna tänka mig att ha. Jag är jättesugen på det. Jag blev så himla glad. Än en gång så känns det som att jag kommer någonstans och det är skönt. Nu ska jag hålla alla tummar jag har.

Lagade mat till familjen förut och det blev jättegott. Nu sitter jag och försöker dämpa mitt godisbehov, med godis, vilket inte är så bra. Men jag har mens och är godissugen. Men inget tycks hjälpa, jag vill ha choklad, men det finns ingen hemma (det suger lite lätt). Funderar på att kanske ta en sväng upp till affären å köpa choklad. Får se det som att jag faktiskt ska träna imorn, och jag får ta i lite extra då.
Men nu ska jag nog gå till affären å sen göra lite annat trams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar