onsdag, oktober 04, 2006

Kanelbullens Dag

12.39

Onsdag idag och det är mitten av veckan och det känns ganska bra. Ska på arbetsintervju imorn och det känns ännu bättre och de tär dessutom torsdag.
Mår inte riktigt hundra idag, fryser och har ont i magen, mår lite illa. Har dessutom träningsvärk i ena armen och bröstmusklerna. Trots att jag bara är hemma så vill jag verkligen inte bli sjuk, det går bara inte, det passar sig inte riktigt. Funderar på att kanske ställa mig å baka lite bullar idag, måste ha något att göra känns det som.
Igår efter träningen, en snabbdusch och lite mat så ringde jag till Emil, men det blev inget bra samtal igår, det blev det verkligen inte. Han lät sur och jag var väl inte på mitt bästa humör jag heller. Och jag kände/känner mig så värdelös bara. Som om inget spelar någon roll, att jag inte är viktig. Och så blir det så lätt att jag tar ut det på andra, som inte har gjort något. Å jag hatar att må såhär, jag mår inte bra av att bara vara hemma och göra ingenting alls. Jag skulle behöva komma bort, länge dessutom. Men hur, det är frågan. Jag har ju inte så mycket pengar.

Man ska söka skola innan den 15 oktober också, och jag behöver något att göra. Men jag vet för allt i världen inte vad jag skulle söka. Och jag skulle inte kunna gå 3 år på restaurangskolan i Grythyttan, det skulle inte funka. För hur skulle det gå med mig och Emil. Han är mitt allt.

1 kommentar:

  1. Anonym17:14

    Men du, komma om det finns någon kurs i Göteborg att gå då? Bara på skoj, den behöver ju inte vara lång alls. :)

    SvaraRadera