lördag, oktober 21, 2006

Lördag kväll

18.16

Hemkommen från stan för ett litet tag sen. Det blev inget thédrickande. Men jag fick reklamerat min bh som gick sönder/sprack. Utan några som helst frågor om hur det hade gått till eller något sådant (inget mindre korsförhör som jag hade väntat mig, jag som övat in en bra förklaring och allt). Sedan kikade jag och Johanna in i en affär och gick sen till spårvagnen, hon skulle åka till en handbollsmatch. Jag åkte med henne där hon skulle av och förlde henne hela vägen bort. För jag tyckte inte att jag hade något bättre för mig och kände inte för att vara hemma. Gick en bit och tog sedan vagnen tillbaka in till stan. Fick köpt nya underkläder, för det behövde jag ju nu, när jag hade reklamerat min favorit.
Har kikat tider tills imorn, hur jag ska ta mig till jobbet, utan att behöva stiga upp extremt tidigt. Det känns som att det kommer gå bra. Sju är ju faktiskt inte så himla tidigt.

Nu sitter jag här och är bara mest trött. Så det blir inte mer gjort ikväll och ska förmodligen inte vara barnvakt heller. Så det blir nog middag och sen krypa ner i myskläderna, äta godis och slötitta på igent speciellt på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar