torsdag, oktober 05, 2006

Världen går inte åt mitt håll.

12.08

Igen så känns det mesta tråkigt. Men jag antar att det inte finns så mycket jag kan göra åt saken. Jag söker ju jobb så gott jag kan och det mesta jag kan hitta med. Fast det är svårt, och folk tjatar, för dem verkar inte förstå hur det är. Det är ju inte så att jag vill gå hemma och göra ingenting. Jag kvävs i mig själv, och här hemma. Jag behöver komma hemifrån, om det så bara är ett par timmar varje dag. Det skulle göra allt mycket bättre och det skulle hjäpa mig att somna på kvällarna, innan klockan är ett.
Jag ska i alla fall på anställningsintervju idag klockan halv tre och jag hoppas så enormt mycket. Det bara måste bli rätt. Jag vet ju inte vad jag har gjort för fel på dem andra ställena. Om det här inte funkar så kommer jag sjunka ännu lägre, jag vet inte vad jag ska göra. Självförtroendet förloras ju helt och hållet. Men det borde ju nappa snart, jag har varit på fyra ställen efter idag.
Allt är bara åt helvete..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar