lördag, oktober 07, 2006

The night was wonderful

14.53

Kvällen igår var helt fantastiskt bra. Jag, Johanna och Oscar (hennes bror). Vi var först nere i Kungsbacka en sväng, men vi gick ganska fort igen (det var ungefär lika livat som i en skokartong där), vi tog tåget in till stan. Gamle port, blev det och det var bra, mycket bättre än vad jag trodde. Johanna lämnade mig efter en stund (men det unnar jag väl henne), så då var det jag och Oscar och vi dansade tillsammans nästan hela kvällen. Kul att ha någon att dansa med. Tog sista tåget hem och gick hem till Johanna och åt kebabpaj, det var alldeles utmärk nattamat. Sen blev det kramar och godnatt, öppnade dörren från Johanna och upptäckte att regnet öste ner. Men det var bara att gå hem. Gjorde mig iordning och ringde Emil, men han klickade bort mig (men han gjorde det i sömnen för han fattade inte ens att jag hade ringt, när jag sa det idag).
Vaknade nån gång imorse, har ingen aning om när det var, vid elva halv tolv nåt sånt. Åt frukost och det gick ganska segt idag. Tog en dusch för håret stod åt alla håll som man kan tänkas komma på. Men för övrigt så såg jag inte så hemsk ut.
Sen har det inte hänt så mycket idag, tänkte plocka fram dammsugaren och städa lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar