fredag, oktober 06, 2006

I think I better leave right now, before I fall any deeper

13.10

Jag vaknade en hel massa gånger imorse, men det var liksom aldrig frestande att stiga upp. Vid tiotiden, så var det planerat att jag skulle stiga upp, men såg vädret och bestämde mig för att ligga kvar en stund till. Vilket slutade med att jag somnade om en timme till. Sen steg jag upp, åt en tallrik gröt och läste tidningen. Sen tog jag en dusch och jag upptäckte att det verkligen inte är sommar mer, (får röda märken i urringningen och på magen och det kliar hela tiden). Jag har inte sånt på hela sommaren och sen när den är slut så kommer det igen.
Idag ska jag söka lite jobb igen, sortera bilder och städa lite. Till kvällen blir det nog utgång, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, det ska bli roligt. Men jag har inte så mycket koll på vilka som ska med och vart vi ska heller.
Men jag ska vara snygg ikväll, extremt snygg, ska fixa en rikitgt het frisyr.

Förresten anställningsintervjun igåt gick nog bra. Det kändes bra i alla fall, men det är så himla svårt att veta. Dem som man pratar med visar ju ingenting alls. Och jag hatar frågor där man ska säga vad man är bra på och vad man har för starka sidor. Det första som slår mig är att jag inte kan nånting, men det kan jag ju inte säga och så är det faktiskt inte heller. Har kanske ett till på g nu, vem vet. Men det ör mcyekt mindre än heltid, men det kanske är nåt att börja med iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar